sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Hathor

                         Hathor reprezinta una dintre cele mai importante zeite venerate in Egiptul Antic.Fiind egala Afroditei, zeita dragostei la greci,Hathor simbolizeaza dragostea,fertilitatea si excesul placerilor.
              
               La Teba şi Memphis este patroana muntelui morţilor.
               Femeile de malul Nilului, în timpuri străvechi, purtau o amuletă reprezentând zeiţa Hathor pentru a-şi asigura fertilitate.
                             
                    Uneori aceasta era asociata cu Sekmet, zeita razbunarii, intruchipata ca fiind o femeie cu cap de leu.

                  

Un comentariu:

  1. Nu am putut rămâne însărcinată timp de 9 ani după căsătorie,
    Eu și soțul meu am devenit atât de îngrijorați, încât am căutat diferite remedii pentru a rămâne însărcinată un an, până când m-am întâlnit cu doctorul DAWN, care o ajută pe cea mai bună prietenă a mea să rămână însărcinată atunci când nu a putut concepe,
    I-am explicat totul acestui medic și el a promis că mă va ajuta, i-am oferit tot ce mi-a cerut,
    Spre surprinderea mea am ramas insarcinata in 1 luna si 2 saptamani, acum am 2 copii frumosi, totul datorita doctorului DAWN,
    Contactați-l pentru,
    * iubesc magia
    * dacă îți dorești fostul înapoi
    * Opriți divorțul
    * Rupe obsesiile
    * vindecă accidente vasculare cerebrale și orice boli
    * vraja de protectie
    * probleme de infertilitate si sarcina

    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere